Pages

Showing posts with label Bekas hantaran. Show all posts
Showing posts with label Bekas hantaran. Show all posts

Aug 7, 2011

Review: Hantaran


Hype! 
sape layan melodi tu? meh layan hantaran kawen saya.hehe
hantaran kawen saya 9 berbalas 7 (tak yah banyak-banyak, susah nak bawak.hehe)
saya letak dalam sarang burung color putih which is saya pinjam dari along. hahaha
hantaran saya as simple as ABC. saya siapkan dalam 1 malam je. 

antara barang-barang;
sarang burung.
bunga foam ikut theme.
(pink + baby blue)
ribbon.
round polisterin
and
dawai untuk cucuk bunga.
 Kemeja

 Buah

 Cake.
 Perfume. tapi dah pecah after blik aussie aritu. sedey :(

 Pant and Shirt

 Wallet and belt

 Pulut Semangat. Act, bukan dalam list tapi my mom insist untuk ada pulut ni. mungkin ada kisah disebalik pulut ni.hehe

Shoe.

dan satu lagi tertinggal, Quran. 
mungkin time ni saya letak hantaran Quran tu kat atas, so terlupa nk bawak turun
photographer tak snap pulak huhu.


so far saya berpuas hati dengan hantaran saya. 
sbb awal-awal lagi saya dah tak banyak spend duit untuk hantaran.
yelah. kawen berbajet kan.hehe. tapi ok lah. 
saya suke!

Mar 28, 2011

Review hantaran pertunangan

bialah! lame dah pon! nak kongsi jugak. lol. hantaran tunang saya 7 berbalas 5. means saya bagi 7 lah. tapi time tunang aritu barang bagi biasa-biasa je la.tunang je pon. buang nye kawen kan? (padahal aku kawen pon bg simple-simple.haha) so mari saya nk review hantaran tunang saya.weee ^_^








fuh! penat nak menunggu upload semua gambar ni. tension la dengan internet ni. 1 picture dah amek brape puluh minit daaaa T_T
yosh.akhirnya.hantaran pertunangan saya sudah dikongsi untuk tatapan semua (ayat poyo.haha) so, sape-sape yang bakal melangsungkan hari pertunangan, nak amek idea hantaran boleh la rujuk hantaran saya. simple je. dalam 2 3 jam da siap gubah semua. hehehe. saya guna bekas dari hantaran pertunangan kakak saya. masih elok. ade gak kadang-kadang terfikir nk sewakan bekas. sebab masih elok dan cantik lagi. hurm.nanti saya akan pertimbangkan lagi. klau ade sape nk tanya sewa bekas. boleh emel ye ^_^ murah je. 7-9 bekas tak sampai rm100.

Mar 9, 2011

Gubahan Hantaran

Assalamualaikum
Hari ni mood nak cerita pasal hantaran pulak. Memandangkan satu habuk pon tak buat lagi, saya tengah search gubahan hantaran dekat blog-blog bride-to-be yang lain terjumpa lah tema hantaran bantal. alaa. yang macam bantal-bantal tu. comei btol. saya ingat saya nk DIY la bantal ni. da jumpa pon tutorial ni. hehehe



Ini adalah contoh bantal tu. cantik kan? nk try buat? Boleh la jenguk blog MEEYA. B2B ni rajin menDIY. so kte boleh la try buat, since die pon da kongsikan tutorial bantal hantaran ni. Senang je sebenarnya.

Selamat mencuba ya kawan-kawan di luar sana yang rajin nak buat sendiri. macam saya ni memang buat sendiri jela sebab nak upah ni kena tengok cost budget plak. hehehe
Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com