Pages

Jan 26, 2011

My favorite TV show

Assalamualaikum.
Saya tak tau kenapa saya sekarang addicted giler tengok TV show The Biggest Loser. Saya sebenarnya kagum dengan diorang ni. Ya Allah, daripada orang yang obesiti boleh kurangkan at least 4 pounds a week weiii. Giler kentang la diorang ni. Actually diorang ni bersenam je dan amek makanan yg berkhasiat.

Saya selalu fikir, kita ni nak nampak cantik tapi kena fikir jugak kesihatan kita. At least kita bersenam la seminggu sekali. Paling tidak pon da malas tahap dewa ke lapanbelas pon sebulan sekali.
Bila saya on the way balik rumah. Ada orang yang jogging kt bawah apartment tu saya suka. bukan saya gelak. saya galak kan. huhu. ;) sekarang ni tak sambung lagi jogging 'cause saya baru baik demam. Batuk pon belum hilang. InsyaAllah this weekend saya nak try pegi gim pulak. Ewaahh

Ini Rudy, my favorite contestant season 8. die ni every week akan loose more than 10 pounds. Crazy rite? Kurus tu dolll..

Kau boleh hilang macam ni?? Nan hadooo. (eh tiba-tiba tulis gaya redmummy.lol)

No comments:

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com