Pages

Jan 10, 2012

Kerisauan lagi

Assalamualaikum

skrg ni malas sgt nk update blog. few days dah demam selsema. maklum lah cuaca kat kl ni panas terik. tdo malam berpeluh2. fuh! fuh!
ni nak gtau, risau lah pulak kan. officemate saya ni baru dapat bby girl. wife dia bersalin jumaat lepas. 3.2kg. dia cerita pengalaman. wife sakit perut terus bwk pegi hospital putrajaya, pastu doctor cek bukaan 1cm. then doctor suh balik sbb penuh! full. takde bilik kosong. then dia tny yang berbayo *macam yang saya plan nk amek ni lah* pon penuh! ada org FPP tapi tak dapat bilik. makan pon tak bagi camne ntah die cite. smp orang tu fikir nak saman la. ape lah. errrr, cuak!!! putrajaya ni pemes betul. then officemate saya ni tny lah. kenapa ramai sgt sini. nurse cakap. sebab sume berebut nk tempat bersalin anak nama PUTRAJAYA T__T saya dengar PITAM!!

ada ke pulak camtu. pastu officemate saya ni pegi az-zahra bangi. dia terima. dan dia recommend kat situ pulak.. alahaiii. pening balik aku nak pilih spital ni. grrrr.

4 comments:

~ NANA ~ said...

mimi..nana prefer private...pegi az-zahra la mimi...hehe

Noor Adila said...

jgn pening2,xbaik tuk baby..hihihi
akak dila duk putrajaya jgk,mase nak bersalin pun kt hsptl ptrajaya bilik penuh,tgh sakit2 tu trpakse la pg hsptal serdang..mmg ramai yg nak bsalin kt sane..better cri tmpt lain kot.. ^_^

sk said...

mimi, kakak ipar sy dulu bersalin kt putrajaya jugak (bukan under FPP). mmg masa baru 1cm tu diaorg suruh balik dulu. rasanya kebanyakan hosp kerajaan mmg camtu. lagipun hosp putrajaya kecik, sbb tu selalu ada problem camni. tp bila dah kakak ipar sy dah buka few cm, diaorg dh bg masuk dlm. lps tu semuanya smooth. no complains. bilik pon selesa.

Nurul Huda Seenice said...

hspital serdang pon ok.saya pon bersalin 2009 kt situ. tp dh..rezeki sng je masuk. tak penuh. Tp spupu ckp skrg dah makin ramai. die terpksa tunggu 12 jam kat luar ward sbb takde bilik kosong. Die suh balik je, tp spupu sakit sgt tak thn..camne tu...

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com