Pages

Jun 10, 2011

Review wedding guestbook

Assalamualaikum

sori memang tak habis lagi cerita pasal kawen. haha. pengantin baru la katekan. so arini saya nak review wedding guestbook saya yang ditempah dengan. SHARE YOUR LOVE WITH CARD. Alhamdulillah.amat berpuas hati. suke sangat. sweet. memang menepati citarasa. sampai sekarang klau tak de buat ape mesti nk selak-selak guestbook tu. baca apa orang tulis dekat kita. hehe. seronok!

saya order paling murah je.rm40.satisfied! boleh pilih design and color. even content color pon boleh pilih. saya pilih pink sebab nak gedik.LOL. takde lah. pilih pink sebab nampak sweet gitu.


klau ada yang bagi hadiah dan kepilkan sekali dengan card, saya akan tampal kad card tu dalam ni jugak. untuk buat kenang kenangan nanti masa tua. mesti kita ingat sapa yang dok bagi kita hadiah kawen. lepas ni kawan-kawan kawen, kita bagi pulak card tu. hehehehe.

tak sempat nak ambil gambar isi dalaman, buku pon da semakin gemuk. dengan tampalan-tampalan kad. suke! content yang orang dok tulis pon ape kurangnye. penuh jugak ler. Alhamdulillah. semoga doa kalian mengiringi kami berdua. =)

boleh terjah SHARE YOUR LOVE WITH CARD. ada guestbook saya jugak!

4 comments:

kaklong said...

best nyer..kalo kak long dpt follow u awal2 kan best..boleh tambah idea dan kongsi idea sama2 kan..tahniah yea cik puan..hope i can jadikan blog u panduan..thnks

Cik Lijah said...

wah......kemas....cantek...elegan......pendek kata...suke design guestbook nih...

Aimi Hakim said...

okeh..sangat suke buku tu..comey..nak jugak ^_^

Cik Puan Mimi said...

@kak long; thanks alot for dropping by. boleh2 jadikan panduan yang mana2 okay.hehe

@cik lijah; boleh la tempah sama dekat share your love with card tu.

@miey anna; tempah la dear. x mahal pon

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com