Pages

Jun 7, 2011

Rindu blog rindu blog rindu blog

Assalamualaikum

rindunye saya nak berblog. tadi bukak blog tengok list Bride to be sebelah ni. ramai yang dah selamat kahwin. Alhamdulillah =) bermula la hidup baru. congrats semuaaaa~!

sekarang nk mulakan dengan review my wedding day. kita mulakan dengan yang biasa orang tanya.
1. Andaman, Pelamin, Busana, Makeup
klau yang mana mengikut perkembangan blog saya yang tak seberapa ni. mesti tau saya memang ambil package dengan makcik saya je. Anita Bridal. so far Alhamdulillah. memang menepati cita rasa saya. sebab saya just gtau color tema je dekat makcik saya. then tengok result puas hati. (saya malas nk cerewet2 ni.pening kepala je)

so inilah rupa pelamin saya.

 theme actually blue. tapi makcik suggest combine color lagi cantik. so saya combine light pink sikit. hehe

hiasan bilik. saya pinjam katil along je.haha.sebab saya bukan dok kampung. takpelah, kte posing katil pinjam sat.hehe


color dinding bilik ni memang dah biru.so kena la tema. cuma cadar pilih pink bagi menyerlah sikit. biasa je hiasan. simple yet beauty. hehe.

bagi meja makan beradab pon makcik saya buat sekali. die package 3 in 1. saya buat meja tu dalam garage kereta je sbb tak perlu nk sewa khemah banyak-banyak. kesian ayah. hehe.

bila buat bawah garage.so memang background dia akan nampak motor2. tong gas. dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannye.hehehe.

khemah temamu, saya mmg tak amek tau sebab ayah yang pilih sume. saya malas nak fikir benda-benda camtu. bia ayah uruskan. hehehe


so far Alhamdulillah, saya suke all the color theme. walaupon saya tak beriya pilih color theme. tp hasil ok. dan cuaca on that day panas. i better prefer panas instead of hujan. nanti leceh. (tapi orang kate, klau hujan rezeki murah.hehe.)

next entry akad nikah! =)

11 comments:

~ NANA ~ said...

biru pink...nice mimi :)

Cik Puan Mimi said...

hehe.biasa2 je nana..tunggu nana pulak mesti grand. =) da ready ke nana?

Zayla Abdullah said...

pink + blue gabungan warna yg sgt lembut mata memandang. cantik...

asha said...

:)..nice combination color blue+pink.ingat nak ambik color nih untuk raya nanti.huahuahuahuahua..^_______^

Cik Puan Mimi said...

diaries; yup~ after the combination i just realize that blue and pink are perfect match.hehe

asha; eh! same happen to me. i just thinking that our baju raya should have this color, but i donno la if my family just realize that its was same with our wedding theme.haha.

sweetlavender86 said...

mimi simple but NICE!akak sukee.cantik2..hehe..xpyh nk bnyak2 sgt kaler n hiasan serabut nnti.semak matee memandang.hehehe.

~ mizzAmy ~ said...

so sweet lah the color combo. especially tang pelamin n bilik pengantin. congrats dear. ;)

kaklong said...

tumpang lalu yea cik puan mimi..kak long nak jadikan blog u sebagai panduan kak long boleh utk yang bakal B2B nie..plz...

thnks sgt2 sebab bg kami tonton.com mimi nyer hari bersejarah nie..SANGAT CANTIK..kak long sangat suka...tq3....

pe2 pun tahniah kak long ucapkan, maaf..kak long ni baru nak berjinak2 tgk blog B2B ni..

tq

Cik Puan Mimi said...

@kak zura; thanks akak!!

Cik Puan Mimi said...

@mizz amy; suke jugak bilik pengantin tu..hehe..thanks dear =)

Cik Puan Mimi said...

@kak long; boleh kak long.jadikan yang mana2 baik boleh copy for ur upcoming big day. =)

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com