Pages

Aug 3, 2011

Honeymoon | Day 3

Assalamualaikum

Fuh, finally saya gagahkan diri jua untuk update pasal honeymoon. Act, saya agak malas nk update disebabkan gambar terlampau banyak untuk ditepek. klau tak tepek tak best pulak. jadi saya malas nak menaip dah sekarang, saya nk load gambar je.

Day 3 at Australia sungguh memenatkan kaki tanpa sedikit peluh. huhu. pagi saya bergerak ke Marina Village, then pegi Paradise Country and last saya pegi Sea World.





 
Otw ke Paradise Country saya jumpa Savvy! hehe. bangga weh.
first day kitorang dah jumpa Persona. tetiba kagum tengok kete nasional.ekeke



 
takot nk bagi makanan.haha.


Bergambar dengan koala. Souvenir untuk kami :) 
it cost AUD $15. Bersamaan rm45.


Sheep sheering show



 first time jumpa Kangaroo. hehe. Jakun sekejap


anak mat salleh yang semangat nk bg makan. sekali saya culik tangkap gambo. 
comottt tapi comei.gerammm. 

btw, Sea World nye part saya update next ye. uhuhuhu.

5 comments:

iedaurora said...

alolo nak dukung koala jugak! ^_^

Cik Puan Mimi said...

hehe.tapi koala ni kuku die menyeramkann..hitam tajam. errr.takot jugak ler. sbb tu mimi x pegang die.

Super Ummi said...

comel koala ni.. tapi die memang manja dgn manusia ke? mcm takut je nak pegang...

Cik Puan Mimi said...

hurm.x sure.mungkin koala yg ktorang amek gambar ni die manja kot. sbb tu lah orang tu bg bergambar.hehehe

safurara said...

rasa puas bila g aussie then dpt pegang koala kan~ hehehe.

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com