Pages

Nov 14, 2013

Dilemma carrier lagi sekali!

Assalamualaikum

Dilema carrier aku kembali menjengah. Lol. Tak habis2 kan. Aku mencari carrier yg boleh back carrier. Sebab aku rase Rafif macam dah besar sgt nak dok depan. Huhu. Padahal Rafif tu baru 8.2 kg. Ntah la. Yang nak mendukung dia aku! Mesti la aku yg memilih. Jom la layan gambar

         
Gini lah gamaknye! Rupanya die same je dgn carrier yg aku pinjam dgn put aritu, ke put punya tu boleh back carrier? Daratnye akuuu. Hahaha.

                                          
Yang ni nampak mcm rapat sikit. Kang meraung anak aku kt belakang tu. Yang put punya aku pinjam pegi europe aritu pon rapat. Sedak awak tdo kan Rafif! Kemahinn

        
Tak pon suruh ayah je dukung yg mcm gini mcm best jel tinggi. Pastu tak sesak sgt aku nengoknye. Argh! Nnt aku pulak yg nak kena pikul beg ajaib yang mengandungi bermacam2 hallll tu. Aku rela dukung Rafif. Huhu

                              
Yang mcm gini aku rase better org laki la bawak. Tp takot pulak ada aku tengok. Kot tetiba aku orang dah amek anak ko dari carrier tu. Baru lah ko nangis air mata darah! Sebab mcm senang je. 

                        
Yang ni siap ada bumbung kooo. Haha. Tapi tak praktikal untuk pegi tempat yg aku nak pegi tu. Sebab winter! Kejadahnye bumbung bagai. 

                                          
Tak pon yang ni lah Rafif! Traditional habisss. Tapi aku boleh bayang di sebalik muka makciktu. Terpahat kesakitan kekal atas bahu nya, dengan rotan tu lagi, dengan budak tu siap berdiri atas tu lagi. Haha. Ingat ni nak pegi kutip daun teh ke makcikkk??. Hahahaha

Suggest sikit korang!! Aku dah cuba tny mak Aqilla (travel blog) tu dia pakai ape. Nampak mcm best je back carrier die. 

Adios!






6 comments:

PinKy MoMMa said...

mimi oiiii..yer yer jer baca dari atas smpai bawah..tiba tiba sampai tradisional tu..serius dah berdekah dekah..aduhai..boleh la rafif..rotan tu..tahan lama skit ;)

Unknown said...

kalau pakai yg tradisional tu ,comfirm sakit pgg...keras kot ...xdapat nak jalan jauh la ...hahahha kelakar lak tgok

Unknown said...

lin vote yg oldskuul tu..geh geh gehhh....

Rilla said...

adoi, tetiba ada yang rotan plop. I is pakai Boba 3G, boleh back carry jugak. Rege dalam 350 dah boleh dapat. Serasanya, eloklah tuan hamba pergi try satu2 brand dekat kedai. Sebab SSC ni ikot badan gak kan?

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

Mimi, rasanya hmpir smua carrier bleh front & rear. Rina guna snuggbaby. Bleh try2 dekat fabulousmom

Unknown said...

yg last tu paling kreatif.

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com