Pages

Nov 6, 2013

Install book shelf

Assalamualaikum

Haritu masa pegi IKEA tu kan. (tak habis lagi cite pasal IKEA aku ni) aku ada beli shelf LACK. Semata nak letak dalam bilik Rafif. Konon banyak sangat la tu bukunye. Hahaha! Bila husband balik dari os baru aku suruh die pasang. Aku haram lah tak berani nak pakai drill. Tengok macam senang je laki aku preengg sane preengg sini!

Sesi mengukur dulu kate lakiku.

Belum sudah lagi

Gigih ayah pasang.

Taraa! Di bawah lindungan canopy. hehe.
Tapi husband aku tanya, yang bukan nak letak buku ke? Eh! ngeee~! Lupa lah tu.
Terus hilang ingatan aku nak susun buku tadi. wakaka!

There you are! Omei tak monyet kite? Gambar mak mesti nk enterprem sikittt.

Susun je yang mane ada tu. Rafif tak banyak buku sangat la. Ada buku dari little reader tu banyak. tapi aku letak dalam bekas lain. tak susun sini sebab die lembik.

Ini buku dari little reader aku masukkan bekas ni. Senang sikit aku capai nak baca. (kak mimy tanya share buku dari mane. Kak mi, ni sume buku dari little reader set. Memang dalam ni kak. Buku ni sangat2 bagus sbb die boleh flip2.)

Susun sini je senang!


Lepas ni harapnya bertambah la koleksi buku Rafif. Aku nak banyakkan koleksi education toys dan books je sekarang. Nak beli toys pon fikir elok tak. Ape pekdah die. hehehe.


9 comments:

DYatie ABakar said...

Subhanallah. Kalau Arissa tengok mesti dia nak jugaak. Tapi mak nyer tak ley lagi buat. Sobs.

Han Hanni said...

kemas biliknya..comel..
book shelf lawa je duduk berteduh bawah yang macam khemah tu.

kalau saya, mahunya saya yang tidur dalam bilik ni, bukannya anak.hahaa

Han Hanni said...

kemas biliknya..comel..
book shelf lawa je duduk berteduh bawah yang macam khemah tu.

kalau saya, mahunya saya yang tidur dalam bilik ni, bukannya anak.hahaa

Julia Johari said...

rajin deco bilik anak...rajin lah...superb cantik!

ctmah said...

i tak segigih u...sobs sobs

Mimy Hamid said...

little reader tu nak beli mana ..eh banyak tanyeee

safurara said...

kemas lah mimi.cantik jeee

anez zamri said...

comel sangat bilik rafif!!!

Cik Puan Mimi said...

kak mimy: little reader tu pon sy beli dengan kak watie gbob tu. heheh

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com