Pages

Nov 4, 2013

Langsir baru untuk Rafif's Playroom

Assalamualaikum

Misi untuk menyiapkan playroom atau Sailor-room masih lagi belum selesai. Sekarang aku beralih ke langsir pulak. Hehe. Sebelum pegi IKEA aritu aku ada survey gak la langsir untuk bilik Rafif. Pastu aku berkenan dengan langsir ni. (langsir yang aku beli sekarang la). Tapi aku tak masuk list sebab tengah fikir lagi nak beli ke tak.

Tapi bila sampai IKEA tu aku tengok macam cantik jee. macam comel jee. macam cantik jee. wakaka! pastu ramai lak dok telek2 langsir tu sebab die new arrival. So aku pon rembat aje. Husband tanya dah ada dalam list ke? Iye kan aje! Die pon ok la.

So here's the curtain.
 Bagi pandangan mata aku ni, simple and suitable enough for Sailor-room. I love it!

Cak aa! Nampak tak jam baru. Very the sailor kan? and match dengan jam pulak. haha! Tapi langsir ni tak same pulak line biru die tu. Hentam jela labu. Langsir ni labuh tau. Aku jahit pendekkan lah.Tapi kain die jarang sikit lah. Kalau siang mmg pencahayaan yang bagus untuk bilik ni. Terang je mata ko!

Dalam misi mengganti langsir baru. Macam2 hal ini budak!

Pencahayaan di waktu siang. Good for him to play and learn in his room. 


 From this to this! Okay tak untuk Sailor-room?


Next update Sailor-room--Shelf and Sticker. ;)

13 comments:

missayu said...

cun melecun!

PinKy MoMMa said...

bilik anak tak de langsir lagi hahaha..acaner ni..nak gi nagoya or kamdar la huhu

Nurul Izayani said...

Cantikkkkk!

DYatie ABakar said...

Ok sangat mimi! Arghhhh! Stress nengok geng gojes update bilik anak2 nih. Hahaha.

ameris said...

match sesangat dgn tema sailor tu... brapa rm semeter ni?

ameris said...

match sgt dengan tema sailor..

SUHAIDA said...

cantiknyee mimi

Rosmawani♥ said...

Nmpak smart bila wat tema sailor ni... Hihihi.. :)

Aty Fared said...

waaahhh memang very the sailor tau konsep langsir..sukeerrr...

Nadt said...

Sgt ok! Cun!

Cik Puan Mimi said...

Kak emi. Xtau brape semeter. Beli siap kt ikea

safurara said...

yeay! sailor room! hehehe

anez zamri said...

cantik!!untung nye pandai menjahit..

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com