Pages

Jun 22, 2012

Haii. Saya masih belum beranak

Assalamualaikum

Skrg dah 39w1d. Saya masih lg belum bersalin. Tak larat dah nk bawak perut. Smlm saya g checkup for the last time la i hope. Kena buat VE. For me tak sakit pon. Mungkin sbb saya dah biasa buat perineal massage kot. So kte blwy expect camne rase die. Hahaah. So far. Jalan dah terbuka 1cm. Tp saya tak rase sakit pon lg ni. Bby mmg kerap mwngeras. Time doctor jamil buat VE. Saya rilekkan badan. Jgn mengeras. Doctor said it could be a few days lg. So saya berharap esok pagi. Bby. Plssss dengar cakap ibu. Huhu.

Skrg ni perut saya dah kosong kt atas. Mmg bby skrg guling2 pon terasa dah kt bawah. Huhu. Sonok ye kamu. Mmg berat r perut. Klau jalan2 sikit bontot terasa berattt. Heheh.

My mom dah ada kt rumah skrg ni. Tunggu masa je kan. So saya tak risau pasal nk uruskan bby lepas bersalin. Yeayyy. Lepas bersalin insyaAllah hari ke 4 saya dah nk balik kg. Klau takde pape hal la. Sbb plan nk akikah bby hari ke 7. Itu rancangan je tu. X tau la camne. Harap2 sume dipermudahkan. Dan harap2 la pg esok aku sakit peruttt.

No comments:

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com