Pages

Sep 8, 2015

Review Mili Spa

   
Assalamualaikum

Hai! Bersiaran lagi kita kan? Hehe. Aku baru balik dari pegi mengurut. Dekat Mili Spa Bangi/Kajang/Jalan Reko. Asalnya dah lama nak pegi spa tu. Tapi tak berkesempatan. Harini memandangkan takde buat apa kt rumah mil. So mil boleh jaga Rafif kejap, aku booked spa session. Actually aku booking utk berurut je dengan refleksologi. Kaki ni lenguh sangat mengemas rumah. 


Serius aku cakap ni spa yg paling best sebab aku just deal dgn owner guna whatsapp je. Aku pon tak brape suka nk call2 utk booking. Aku lebih prefer whatsapp. So smlm booking tny arini ada kosong, aku booking pukul 11 tadi. Owner Mili Spa ni pon baik je melayan pertanyaan aku. Sbb dia banyak pakej, aku ambil pakej urutan 1 badan + refleksologi. Rm85 sahaja! Murah kan? Dia urut dalam 2 jam jugak. Terasa lama sangat. Aku siap tido. Hahaha. 

Jom kita layan gambar spa dulu. 





Kat spa ni macam2 pakej ada. Yg utk pengantin ada, mandi susu, scrub, bekam pon ada klau tak silap. Dan semestinya harga sgt berpatutan. 

Aku ni ada la beberapa kali pegi spa kt hotel klau pegi ikut husband outstation. Tapi takde la selalu, cuma aku nak cakap spa Mili ni best sbb harga yg murah dan tukang urut yg btol2 urut kita. Klau kat hotel tu tak dapat lah harga camni. Urut satu badan rm45 sahaja! Murah sgt2. Klau pegi tukang urut kt rumah die pon lebih lagi dia letak harga. 

Mmg aku puas hati la dengan servis Mili spa, tadi urut dgn owner sendiri. Shalliza nama dia. *thumbs up* 

Klau korang rase nak pegi urut2, mmg aku suggest sgt Mili Spa. Boleh whatsapp je owner Mili Spa Shalliza ni tau +60 11‑3998 1014

#mimireview

2 comments:

Aishah Amin said...

bestnya de-stress dekat spa ;)
Aishah

anez zamri said...

weh bestnyeee..

rasa nak g urut lah..bdn rasa letih nau skrg ni

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com