Pages

Apr 25, 2016

Review FIKO-FIKO Handbag

Assalamualaikum

Harini saje nak mengreview handbag yang terhangat di pasaran iaitu SOMETIMES BAG, the perfect bucket bag FIKO-FIKO. Aku memula nak beli Niko-niko tapi terlepas peluang nak grab yang tu. Aku pon sebenarnya tak berapa paham kenape orang berebut sangat nak beli. Sampai aku pon sebok nak beli jugak. Biasalah aku ni, mmg suke sgt tumpang sebok. hihihi. Last 2 weeks kot SOMETIMES launch new collection dia. Name FIKO-FIKO. bezanya dengan niko-niko dia ada tutup flap atas tu.
Dengan penuh bersemangat aku click2 handphone aku ni sebab tak nak terlepas grab this time. Dan Berjaya jugak grab 1 fiko-fiko color amber (yellow) if I'm not mistaken aku order pink. Tapi ntah camane bila check emel die send amber color yellow. Aku tak kisah sebenarnya color apa asal ada je. And the best about this beg is the price mmg affordable sgt. and its semi-handmade!

Jom kita unplastic. lol nak tulis unbox tade box.

Lets!

Color AMBER. Aku suke details of this bag. very neat! inside color for amber is turquoise. Sebenarnya tak perasan pon color apa dalam ni. Bila dah beli baru perasan hehehe. And bahagian dalam tu ada lapik tapak. Apekenama dia dah lupa. Untuk kekalkan bag tu in shape lah. kate bucket bag kann

Bila dah cerut. Bag cerut je ni. hehehe. Aku suke tali dia,stud2 tu boleh adjust untuk panjangkan dan pendekkan. Tapi aku tak ubah pon. Cukup ngam2 dengan ketinggian aku.

Model tak berbayar. ekeke. Bila tengok cantik pulak color yellow ni sebab macam pop the color gituw. Dari segi size bag ni aku rasa dia dalam kategori besar. Hahaha itu bagi aku la. Sebab semua benda boleh sumbat dalam tu. air mineral pon boleh. Sekarang aku lebih suke kepada small handbag. Tapi itu lah klau mak2 ni eloknya bawak beg besar sebab senang nk bua semua mak nenek barang anak kan.

Overall review
Price RM189 - 5/5
Size - 4/5 prefer kecik sikit
Quality - 5/5

Bag ni dah sold out in 4 minutes je after launched. Kalau nak beli boleh check their Instagram. Ramai jugak yang jadi personal shopper tapi pls check dlu the price. Sebab ada orang amek untung terlebih smp rm280 pon ada. So pepandai check ye.


2 comments:

anez zamri said...

cantikkk

Unknown said...

Cantik...nak beli jgk la ������...beg ni tahan x?

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com