Pages

Oct 10, 2011

Semakin Lengkap

Assalamualaikum

kisah ni sambungan dari entry {ini}. Ok, first of all saya bersyukur sangat kepada Allah swt, saya dapat suami yang sangat supportive. ^_^ Alhamdulillah. husband saya mostly all the time akan setuju dan bg support je dengan apa kehendak saya. (tapi kehendak yang relevant la). skrg ni saya dalam mood2 designer.LOL. act, saya mmg bekerja sebagai designer. tapi multimedia designer la ye. tapi setelah difikir2kan, whats gonna happen to us next year or upcoming next year. so saya mesti ada something utk belajar supaya dapat dipraktikan masa2 depan. eceh. hehe.

so aritu saya feeling2 nak beli rack tv. (mesti husband saya baca blog ni.haha) beberapa hari lepas dia suarakan hasrat nak ke IKEA lagi. cakap nak belikan rack tv. first tu saya cakap "eh tak pe lah, next time jela" dalam hati "yeay!!" hahaha. hampeh punya bini. dalam2 tak nak saya tu. pegi jugak smlm.

cari punya cari rak tv. jumpa la sesuai dengan rumah saya dan within our budget lagi. then, husband saya cakap "kita beli meja la untuk syg menjahit". minggu lepas saya ada menjahit sikit2. pastu saya jenis cepat sakit belakang klau buat benda terbongkok2. sbb menjahit atas meja kopi je.hahaha. saya ingat nk beli meja fordable tu je. murah sikit la. pastu dah husband nak belanja, baik aku cakap ye. hehehe. *berhasil aku cakap aku sakit belakang" ;p

kesian encik suami penat.

lepas cari rack tv, cari meja utk menjahit, yang pelik tentang harga IKEA ni. meja lain harga, kaki meja lain harga. hahaha. kaki meja rm10 satu kaki. kadang terfikir, ada ke orang beli meja tak beli kaki. T_T, then dia siap belanja kerusi dengan lapik, rack utk car wash, and a few more things yang cikai2 tu mesti nk grab jugak. sbb comeii. encik husband belanja diri sendiri meja laptop je. rm19. 

kaki meja yang berharga rm10 satu. haha
then bila balik rumah, saya lah orang paling seronok nak pasang. eh salah, nak tengok je dia pasang. bermula lah misi pasang memasang. tapi smlm dah disebabkan penat sgt jalan2. siap sesat2 dekat IKEA tak tau parking kete kat mane. haha. ktorang pasang meja dengan kosi je. rack tv kte smbg malam ni lah. 
dah sudah pasang meja menjahit ku itu. senyum sorang2 tengok meja. hehehe. and I LOVE MY NEW WORKPLACE. thank you husband! :) *sbb dah melayang rm500* T_T


sabtu punya cite tak update lagi. Alex Car Wash Grand Opening!

6 comments:

kaklong said...

sweet nyer, nnt leh la kak long tempah kat cik puan mimi boleh? heheheheeh;)

Cik Puan Mimi said...

kak long; heheeheh.boleh2~ nanti mimi terer dlu ek~

~ NANA ~ said...

bestnye mimi! waaa tiba2 teringin nk beli mesin jahit lak

Cik Puan Mimi said...

nana; jom ler kte menjahit!! hehe :)

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

sweetnye ewock! hehe..mimi pndai jahit ape? nak tempah boleh?? bestfren forever pnye harga? :p hihi

Cik Puan Mimi said...

rina; mimi pandai sikit2 je baru nk belajar. baju kurung tu reti la jahit..skrg nak belajar2 baju kurung moden dengan dress jubah. hehe

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com