Wednesday, December 29, 2010

Picnic with besties! :)

Hi! ;) Harini baru la bersemangat nak update blog. Weekend lepas saya spent time with BFF. Which is we call Best Friends Forever. Hehehe. Sabtu kitorang berpicnic di PD. yuiyooo. Ramai btol orang. Dua kali kitorang berpicnic. Makanan tak habis-habis nak makan. Seronok la jumpa, memandangkan dah lama tak jumpa. Macam-macam la gossip yang keluar. Dah lame terbuku di dada. LOL. Ahad pulak lepak-lepak Putrajaya. Siap karaoke lagi tu ktorang.

On the way ke PD.naseb baik jalan tak jam dah.klau tak aku mengamuk dalam kete karang. ;p
amek-amek gambar dulu
Bersemangat beli layang-layang.sekali hampeh tak naek.angin punya la kencang. layang-layang budak sebelah tu rilek je naik. ni mesti port die main angin lagi kuat ni. ;p
Terbang tahap kepala je. ;(

Tengok menara makanan kita. heehehe
Antara makanan yang dibawa; mee goreng (saya la tu menggoreng), macaroni pedas, nasi goreng cina, kfc, buah-buahan, jajan, jelly, keropok. Hamek! bawak makanan macam nak makan sepuluh orang. Last sikit sorang tapau balik umah.

Aktiviti ahad;


melepak jela.hehe

3 comments:

Azi Huhu said...

bestnya main layang di tepi pantai. view sangat cantik <3

Nurul Syamimi said...

@azi; btol3.best gles.hehe

AreNis said...

have a great weekend with my BFF~ tq frens ;p