Pages

Nov 29, 2013

Mommycha 1st Giveaway

Assalamualaikum

Harapnya belum terlambat nak joint giveaway mommycha yg hot ala2 che ta ni. Dalam banyak2 giveaway yang mommycha pulak aku joint. Bukan apa. Sebab macam besttt jee. Macam senangg jee... Boleh menang ke tak tu aku tak pasti lah. (Sebab aku biasanya klau lucky draw ke hape susah nau nak menang)

Jadi aku pertaruhkan gambar ni.

Jengjengjeng!

                       
Mother and son moment. Ni mmg moment berdua je. Sebab ayah asyik lah os. Tapi takpe anak. Mak totap ado di sisi nak teman pegi taman. Dengan bg yg cun melecun tu harap boleh menang. Ekeke. Dah edit kasi baikkk punyee.

Aku dah lama dah follow blog cheta ni. Eh mommy cha ni. Pastu dio pong dah lama kawan. Cuma kite ada masa baru lah jumpa. 

Sape nak joint boleh la pegi blog mommycha ye! 

2 comments:

Julia Johari said...

comeyyy sgt nih gambar GA...hbs lah pening mich anak pilih...al the best ye mimi

mommychaa said...

Geng.
Tq sebab join.
berpeloh ketiak aku nak pilih winners.
#bangunpengsanbalikbangun
muahahahaha!

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com