Pages

Dec 20, 2010

Bowling dan Boss

Hi dan Hi! ;) lame tak mengupdate blog. Yelah. Cuti dua hari tak ada internet di rumah akibat tak membayar bil broadband. wuuu T__T. Sadis betol la. Weekend lepas rasa sekejap je berlalu. Tension sudah. Sabtu pegi mencari dress untuk dinner office. Arghhh! takde takde duit ni buat dinner plak office aku nih! Marah marah! Dinner ni banyak memerlukan duit belanja tau tak? nak nak lagi yang macam saya ni. kasut mesti nk baru, beg mesti nak baru. lol. tak boleh klau tak baru. rase macam tak semangat nak melangkah ke majlis nanti. hahaha *ntah pape punya orang

Eh, tadi bukan entry pasal bowling dan boss ke? aah! lupa pulak. nak update benda lain, tertaip benda lain pulak. Haa, ni nak cerita. Hari khamis lepas, ade tournament bowling lagi skali lawan budak-budak office ni ( eh kenapa panggil budak-budak ye?) pastu saya sangat la tidak percaya dek perangai boss saya. Hahaha. Sungguh tidak disangka. Act, tak tau lah kenapa saya boleh same group dengan boss saya. Diorang ni main pick je sape-sape dalam group. Kena pulak sama group dengan boss. Adoyai, da risau dah. Kalau kalah ni ada harapan nak di buang kerja ni. mati! mati! >.<"

Boss saya ni baik je orang nye. Tapi bab-bab nak lepaskan kitorang cuti ni memang susah. Adoi. Berhempas pulas nak cuti. Hahaha. Tapi! peristiwa berlaku disebaliknya. Boss saya tidak nampak serupa boss.

Ini bukan boss. Ini saya tengah pilih bola. bola nak yang ringan je. berebut dengan budak kecik nak main bowling jugak. Hahahaha.

Ini dah kenapa nak baling-baling bola. Oh! ini pon bukan boss. Hahaha

Ini dia boss. yang depan pakai kemeja putih, seluar putih. Haaa. yang tu. bukan yang belakang macam nak terkam orang tu. bukan. time ni lame benor die nak baling sbb ade orang tangkap gambar. haha.  
 dan selepas itu, terserlah lah perilaku yang unsangkarable. lol. jeng jeng jeng.
ok die da baling! haha 
Ini gaya wushu + bowling. haha 
tu dieee..siap berguling di depan tu. Hamek kau!
Hahahaha. Terkejut kenapa boss saya boleh bersikap sedemikian. Hahaha. Tension kot, kitorang asyik dok mintak cuti je. Hahaha. Ini antara group-group terlibat di tournament aritu.

Percaya atau tidak. That is my Boss. 
Ini juga group yg terawal bergambar bersama hamper yang masih belum tahu siapa pemenang.
Bergambar seperti family album.  
Perhatikan lelaki kemeja putih di sebelah kanan. Mungkin die hanya berjalan. Tapi tak!


.
.
.

Die berubah wajah. hahaha  

Group terakhir kita. Pegang bola seperti professional. ;)   

2 comments:

sue. said...

hahaha...darling...klaka sgt nen0k lelaki berkemaja putih 2 na..hahaha

Cik Puan Mimi said...

hahaha..me too! act, die pendiam sngat dekat office.never know that he was crazy like everybody.haha

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com