Pages

Mar 23, 2011

Cinta dan Kerjaya

Assalamualaikum
brape hari dah tak update blog? hehe. baru 2 hari. malas pulak rasa nk menulis. bila dah banyak sangat benda nak cerita mesti akan jadi tak tau nak start dari mane. haiss T_T

so kita start satu-satu. sekarang ni feeling nak cerita pasal cinta dan kerjaya. as you now that im gonna married in less than 3 month. so klau boleh saya memang nak stay je kerja sini sebab saya kan nak kawen. susah la klau nk cari kerja lain pindah-pindah. kena change the environment. pastu at the same time nak fikir pasal kawen. xde kojo eden. malas

dan satu lagi la sebab saya stay kerja sini even my salary tak sampai 2k. (sedey tak wei? aku ade degree kot) sebab saya minat kerja ni. i am a multimedia designer and i work with flash in every single day. i just soo in love with flash. even tho im a beginner. tapi aku suke wei. tak pening pon kerja ni.

tapi.........nak di jadikan cerita
my fiancee dapat kerja tnb, skrang ni posting dia tak tau lagi kat mane. so im a little bit worried about my carrier after this. klau dia dapat HQ kl. alhamdulillah. saya selamat. hahaha. tapi mungkin die tak terkejar cita-cita die pulak. T_T dan klau dia dapat jauh. terpaksa la i say gud bye to mid valley and say hi to the beach. nak pindah tu tak kisah sangat tapi nak kerja ape lepas ni..haa yang tu aku kisah. huhu

skrg ni tunggu lah 4 april. tengok dia dapat kat mane. tapi skrg ni tengah belajar untuk menjadi isteri mithali. insyaAllah ade la rezeki saya kat mane-mane pulak ni. huuu.

4 comments:

~ NANA ~ said...

takpe mimi...doa2 la dia dkt dgn mimi...nana mmg sah2 sorg duk kemaman, sorg duk KL nnti :(

Cik Puan Mimi said...

yeke nana? adoi..camne tu? mimi akan ikut ewok je..klau die keje ganu.ganu jugak la mimi ddk.suri rumah tangga la ai

sweetlavender86 said...

xpe mimi jadi suri rumah.ewock gaji bnyak.hoho..mimi kn suke berbisness.buat la bisnes.lagi bnyak untungg dari mkn gaji. ;)

Cik Puan Mimi said...

btol tu akak..sebenarnya mimi nk berbisnes. awal2 tu kena ihsan belas suami jela.haha.

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com