Pages

Mar 16, 2011

Lagi cerita door gift

Weekend lepas saya sempat la pegi semua house nak cari door gift untuk tetamu VIP. ekceli bukan ler VIP datuk datin. VIP tu rombongan belah lelaki je. dan terbeli lah sekali benda untuk bg time merenjis tu. sbb saya tak nak cabut bunga telur. nanti nampak tak cantik plak pelamin.hahahaha. jahat btol. dummy je kt atas pelamin.
so saya tengok ada dekat kedai yin riben ke ape ntah dekat semua house tu. potpouri 20 bijik harga rm50. kira ok la tu kan.

ini lah bende alah potpouri tu
so lepas da beli saya punya excited nk letak tag memori perkahwinan. (tak abes-abes aku ni.haha) pegi la beli riben dekat S&J mines ni. cantik-cantik riben die. terus saya ikat je dekat benda comei ni.

waa.bersepah tau bilik aku kerjakannn
ini lah hasilnya da ikat memori perkahwinan,.awww
 p/s; ayahhh!! dah tak de duitt ;(

3 comments:

~ NANA ~ said...

comelnyeee...nana nak 1 nanti :P

Cik Puan Mimi said...

nana kena pegi merenjis la.heheheh

CINTA UNTUK KITA said...

nice!

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com