Pages

Mar 28, 2011

Review hantaran pertunangan

bialah! lame dah pon! nak kongsi jugak. lol. hantaran tunang saya 7 berbalas 5. means saya bagi 7 lah. tapi time tunang aritu barang bagi biasa-biasa je la.tunang je pon. buang nye kawen kan? (padahal aku kawen pon bg simple-simple.haha) so mari saya nk review hantaran tunang saya.weee ^_^








fuh! penat nak menunggu upload semua gambar ni. tension la dengan internet ni. 1 picture dah amek brape puluh minit daaaa T_T
yosh.akhirnya.hantaran pertunangan saya sudah dikongsi untuk tatapan semua (ayat poyo.haha) so, sape-sape yang bakal melangsungkan hari pertunangan, nak amek idea hantaran boleh la rujuk hantaran saya. simple je. dalam 2 3 jam da siap gubah semua. hehehe. saya guna bekas dari hantaran pertunangan kakak saya. masih elok. ade gak kadang-kadang terfikir nk sewakan bekas. sebab masih elok dan cantik lagi. hurm.nanti saya akan pertimbangkan lagi. klau ade sape nk tanya sewa bekas. boleh emel ye ^_^ murah je. 7-9 bekas tak sampai rm100.

7 comments:

~ NANA ~ said...

mimi...siyes cantek :)

nana suke yg simple camtu...nice!!!

Cik Puan Mimi said...

simple je.sbb susah2 mimi x reti nk buat.hahha

asha said...

mimi, cantek nyer^_^..even simple tapi tetap cantek dipandang.awak guna fresh flower ke?

Cik Puan Mimi said...

tq asha~ bukan fresh flower pon dear.tipu je tu.hehe

asha said...

wow..nampak mcm betul jer.tertipu yer sy.hik3.

Cik Puan Mimi said...

hahaha.illusi optik je ni.tengok btol2.keras je sebenarnya.hehehe

CINTA UNTUK KITA said...

cantik la kak.. bleh jd rujukan ni..ngee! ;p

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com