Pages

Mar 7, 2011

Update dengan pantas

Assalamualaikum =)
Happy monday everybodyyyy!! (dalam hati cakap happy ke monday datang??? T_T) hahaha.
Semalam saya menyetelkan benda benda kawen yang tak settle-settle lagi. fuhh. penat gler. menguji keimanan betol la nak kawen ni kan. sabo jela.

sekarang ni benda yang saya terfikir dalam kepala saya ni nak buat or beli je Guest Book. at first saya tak terfikir pon nak ada Guest Book. tapi bila saya fikir, member-member ramai datang nanti mesti la kita nak diorang tulis sepatah dua kata untuk pengantin.aww.malu la pulakk (mengadanya engkau mimi oi)

Setelah berfikir bersama encik tunang, die pon bersetuju nak ada jugak Guest Book. nanti boleh la ye kawan-kawan tulis "Selamat pengantin baru mimi dan ridzwan, aku da bagi hadiah TV kat korang ni. lepas ni boleh la tengok TV bersama-sama- dari; senah bin senoh" mcm tu la lebih kurang. bahahaa

antara yg terpilih untuk dibeli atau dibuat sendiri (klau rajin);
i loikeee ;p
 
cantik tak cantik tak??


butterfly.pewit pewit
Mostly kale putih yang berkenan. huhuhu. tengok la camne. buat ke beli. tak fikir lagi yang ni.

2 comments:

~ NANA ~ said...

mimi...yg butterfly tu sangattt cantek...btw guestbook nana DIY jer...kekeke

Cik Puan Mimi said...

aah.tula.mimi bekenan jugak.nana diy camne? nk tengokkkk

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com