Pages

May 5, 2011

Guestbook Guestbook Guetsbook!

Hai Assalamualaikum

akhirnyaaa~ kini pasti. ok aku over! akhirnya saya da jumpa tempat nk tempah guess book. yeay~ yeay~
memandangkan bajet untuk guestbook saya ciput je. tapi ada hati nak yang cantik. saya terjumpa blog tempah guestbook murah dan cantik. comei. alololo. gewamm!

sape nak tempah boleh la berkunjung SHARE.YOUR.LOVE.WITH.CARD

alolo.comei. murah je
so saya sekarang ni nak pegi collect picture saya dan encik tunang. pastu nak tampal bagi memeriahkan lagi guestbook itu. huhu. so sape2 nak datang wedding saya wajib tulis sepatah dua dalam guestbook saya tau!! (ugut ni tau) hahaha

7 comments:

Aimi Hakim said...

comelnyeee..serius cute nyee..nak beli ke DIY..hee..kene pk dulu.. ^_^

Cik Puan Mimi said...

tula.cute tau.ada lagi bykkkk jenis guessbook yang die buat.

~ NANA ~ said...

cantek la mimi! harga pon OK

Cik Puan Mimi said...

hehe.byk lagi nana cantik2~

asha said...

wah canteknyer, harga pon amat2 ok:))...tapi tak dapat nak bukak link tu..wawa..:(

Cik Puan Mimi said...

eh2~ sori2. saya pon check x dapat jugak.hehe
http://www.shareyourlovewithcards.blogspot.com

yannashari said...

salam, cantik guest book ni..terima kasih sebab sudi share..sudikan diri tuk jenguk blog saya..http://yannashari.blogspot.com

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com