Pages

Jul 12, 2011

Door Gift Review

Assalamualaikum peeps~!

saya tengah pening kepala ni.so just take 5 minit rest. konon je 5 minit. haha. so saya nak review my door gift. actually i suppose to review dah lama kan? tapi tak pe la. sbb saya tengok pembaca-pembaca blog ni pon ramai jugak ler yang dah berkahwin.

but its okay! this is for my readers yang belum berkahwin. so boleh curik-curik idea ni okeyy~


this is mine! simple jeeee~ Alhamdulillah siap before majlis. haha. sebab buat sendiri ni. penat gler okeyyy. brown paper beg ni saya beli dengan harga rm9 for 100pcs. ok la. harga not bad. rasanya ada 2 color. satu lagi white. ok jugak. but i choose brown. sbb white nampak jarang la.

banyak lagi cara camne nk cantikkan brown paper beg ni.



saya rasa ramai jugak la brides yang pilih brown paper beg ni untuk buat door gift. sbb it is more cheaper but cute! =) dulu before siap bende ni, time tu tengah kalut-kalut buat preparation door gift. saya terjumpa idea letak doily paper untuk buat lagi cantik. tapi kekangan masa. ;( sedey je.

so sape-sape nak kawen. bley tiru gaya ni pulak.





get the idea? okay! sweet kan tambah doily paper ni. pls kawan-kawan, tiru ni. hehehe. kot ye la. lepas ni pegi wedding member2 diorang bagi benda ni pulak. mesti dalam hati seronok. hehe

klau nak tengok saya nye door gift preparation click SINI

12 comments:

kaklong said...

yes ....doly paper it the best choice....hebat...great idea...kak long pun suka...mcm nak buat jugak la...ahaks....tq cik puan mini syg....for sharing =)

Cik Puan Mimi said...

hehehe,kak long boleh amek idea camne nk buat door gift ni. chayok2 kak longgg~ =)

~ NANA ~ said...

doorgift mimi cantek! nana suka betol dgn brown paper bag :)

LindaF said...

linda pon pakai brown paper,if rajinlah nak DIY. haish.

Cik Puan Mimi said...

nana; hihi.tenkiu nana~

lynda; diy je..jimat..save bajet

azihuhu said...

cantiknya, boleh buat untuk event kita nanti :)

Cik Puan Mimi said...

azi; sure! boley sgt.hehehe

Asyik Izas said...

semua cantik-cantik:)

Cik Puan Mimi said...

mikita; kan? cantikkk~!

Dell said...

Follow you !! cantek ! btw, follow me back ye . ceritabakalpengantin.blogspot.com
btw, you beli kat mana paper bag tu ?? murah jeee .

d-Ya said...

yeahhh~ tgh survey2 nk buat goodies ntok ayah..huhu.tq for sharing.jom jengah blog saya!!!!=)

Fara Sainai said...

saya nak tanyer,
ada tak brown paper bag yg saiz kecik..

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com