Pages

Feb 14, 2012

BFF Engagement!

Oh my! finally lah kan. after my wedding saya tunggu punya tunggu punya tunggu. sape lah akan ikut jejak langkah saya ni. which mean change new chapter of life pulak. hehehe. dan skrg sudah terjawab. my bff azni dah selamat jadi tunangan orang. she's so beautiful on that day. berseri2. hehehe.

cantik!

 tunang tunangan =) azan! jaga azni baik2. tunggu next year 

 semua excited tengok gambar dari camera fujifilm sheila ni. awww. comel gler kot. dah la color pink. pastu terus print keluar. tapi kena setting cantik2. klau tak. keluar lah muka minah minachi mane ntah. hahaha. tapi serius mmg tertarik dgn camera ni. yg tulis2 tu i edit je guna tepon. hahaha. tulisan buruk.

 form left; sheila. anis. azni. mak buyong perut tak ley control. lol

Lepas ke labu, negeri sembilan. kemana pulak kite lepas ni? hehehe. insyaAllah bandar tasik selatan kot? hehehe. insyaAllah. doa2kan. cuma aku berharap jgn lah buat majlis bulan 6 7 8 tahun ni. tak boleh nk attend wei. bulan 6 sarat. tunggu masa. bulan 7 8 balik kampung pantang. sob3~ 

to azni; selamat menjadi tunangan orang. take ur time to prepare ur big day plak. lepas ni aku stroll anak aku pegi wedding ko. time ko tunang die dalam perut lagi. hehehe. time ko kawen. insyaAllah da dapat tengok dunia. hehehe.

1 comment:

Unknown said...

mak buyung pun comel

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com