Pages

Feb 1, 2012

Pembelian on9 yang mengejutkan

Mengejutkan betul bila saya bukak parcel yang di post ke office. Act. Ada 2 color yang sama pattern. Satu pink dan satu biru. Saya yang tak tau gender baby lagi ni. Pilih la color biru sbb saya fikir biru baby boy boleh baby girl boleh. Sampai je parcel. Bukak tengok dia tulis my precious girlll!!! Agagaga. Camne klau anak aku boy? Haha. Hentam lah labu.
Huhu. Lepas ni takmo beli on9. Beg ni beli sbb nampak dalam tenet cam beso. Pastu ada 3 untuk harga rm49. Terus rembat. Bayar. Dalam hati cakap 1 boleh isi pakaian saya. 1 pakaian baby. Nk bawak pegi hospital nanti. Bila smp. Kecikkkk!! Muat baju baby je. Tu belum nk sumbat pampers dia. Towel dia. Toiletteries dia. Huhu

 

2 comments:

izwahasnan said...

izwa pun takut nak beli online sekarang ni takut terjadi lagi bende2 yg tak diingini...

Wa kalau nak beli online harga RM50 ke bawah tak pe... kalau yang mahal2... ni takut terkilan je...

Aty Fared said...

beli on9 memang berisiko..tengok dalam tenet memang semua nampak cantik dan menarik..hakikatnyer tak pon..saye dah banyak kali gak tekene..ggrrr...

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com