Pages

May 31, 2011

my different life has started

Okay, first thing first. eh bagi salam dlu.

ok ok

Assalamualaikum

Sekarang ni kehidupan dah nampak lain. even bangun pagi terus terfikir nak buat tu nak buat ni. baju husband dah amek ke belum dari dalam almari (sebab saya yang susun baju dalam wardrobe). kena buat breakfast. even arini bermulanya breakfast kami bersama-sama (walaupon hanya roti je.haha) dan yang paling different dari masa bujang. saya kena bangun pagi. T_T haha. before this, tak de apa nk fikir. bangun pagi. mandi. terus g kerja. sekarang nk kena sediakan breakfast untuk husband. kena anta husband masuk kete dlu. sebab die pegi kerja awal. macam-macam nak fikir.

fyi, saya dan husband da menyewa rumah. even tho this is not our real house, just pretend like our own house lah. hahaha. banyak benda saya kena fikir tentang rumah tu. langsir lah. cabinet lah. carpet lah. belum masuk barang dapur yang makin memenuhi dapur ku itu. 

tapi saya seronok~ sebab kita dah ada rumah sendiri nak tinggal bersama orang tersayang. but the best thing pasal semalam saya kemas barang-barang then amek surah Yassin nak letak atas rak. tengok sejibik sejibun sama dengan saya. hahahaha. what a coincident! ktorang rupa-rupanya baca surah Yassin yang sama keluaran. =))) malam tadi family dia datang rumah buat baca-baca doa untuk rumah baru. then lepas diorang balik, saya n husband nak baca Yassin. skali dia perasan dia cakap "Sayang, camne boleh ada dua?" hahaha. saya gelak je.


=)

5 comments:

sue. said...

alhamdulillah......baca yassin bole menenangkan hati dan jiwa kita kan..

seronoknya perkahwinan kamu syg...semoga berbahagia na...

~ NANA ~ said...

bestnye mimi..nana nnti long distance...x dpt nk breakfast sama2 :(

Cik Puan Mimi said...

betul.agreed!

Alhamdulillah sue =)

lovelyadibah said...

wah:)selamat pengantin baru cik puan mimi:)

Cik Puan Mimi said...

nana; xpe la nana.pelan2 ek. nanti dok sama2 la tu

dba; thanks alot dba! =)

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com