Pages

May 18, 2011

Pasport sudah siap =)

Assalamualaikum =)

kenapa semenjak dua menjak ni saya baca blog bride-to-be ramai yang cerita pasal dugaan bertunang. Actually, tajuk yang agak menarik untuk diceritakan. but before that, saya nak gtau pasport saya da siap! hehe. pagi tadi saya masuk office sedikit lambat sebab nak pegi buat pasport. saya pegi sebelah rumah saya je presint 15 ni.

saya suggest sapa yang nk buat pasport cepat. pegi la buat dekat presint 15 putrajaya. kawasan presint diplomatik. saya buat tadi tak sampai 15 minit rasanya. terus zapp siap. hehe. bayar rm100 untuk 2 tahun. terpaksa buat arini sebab encik tunang nk apply visa malam ni. so done satu benda yang agak besar. fuuu~


semalam da settle jugak booking apartment untuk honeymoon nanti. encik tunang yang uruskan semua. aku tinggal pegi je. haha. Alhamdulillah da booked dan insyaAllah kami stay di Raffles Royale. mengikut kata dia (sebab aku tak tau apa pasal australia ni.haha) tempat ni murah dan selamat. per night around 80 australia dollar. tempat ni pon ada member die yang suggest. nak tunggu review tempat ni lebih-lebih pon tak boleh. kena tunggu pegi sana dlu. =)

tengok gambar je boleh. hehe

 dapur sangat penting okeh! walaupon bukan rumah sendiri. tapi sebab kot2 malas nk kua mencari makanan halal baik kite masak je. =)



ok la ni kan. saya tak spend byk dekat penginapan sebab mungkin duit akan habis banyak lagi tempat lain. kte pegi tempat orang baik jalan-jalan kan dari terperap dalam bilik. ye dok? hehehe

5 comments:

LindaF said...

dear. thanx bg info aprtment. i pon tak cari juga area sana. very usefull info u.
cpt2 kawen then honeymoon k. pastu buat riview tau. hehehe

~ NANA ~ said...

yeayyy dh blh g jalan! hehe

Cik Puan Mimi said...

Linda; insyaAllah.lepas i balik honeymoon baru bley review lebih2.hehe

nana; yeay!! =)

Anonymous said...

salam,

thanks for info utk buat paspot...hrp urusan sy pun dipermudahkan...

tk

Cik Puan Mimi said...

salam. thanks for reading! :)

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com