Pages

Apr 12, 2011

Aku rasa ni betul.tapi aku rasa ni pon salah jugak

maafkan saya berbahasa aku. sebab ini hanyalah monolog dalaman. ;p
terbaca blog sikecilberkata, ada tips untuk sape yang kita nak invite wedding kte nanti.
siap ade plan tu. hehe


lepas baca kan reaksion saya terus yes!! betul tuuu. ini mmg tepat sekali.haha
tapi lepas fikir-fikir balik, tak pe lah. aku invite jela semua. T_T 
macam kejam la pulak siap nak tengok orang tu akan create drama la, make wedding fun la. hehe.
tak pe lah. asal hati ikhlas nak ajak orang memeriahkan majlis kita, insyaAllah semua orang datang.

3 comments:

~ NANA ~ said...

betol2...kalo nana lg suka tetamu ramai dtg...x kesah la dia camne pon kn...hehe...so invite je siapa2...tp maybe benda tu applicable utk org yg dah bajet brp org je yg nk dijemput kot

Mrs Kecik said...

haha..itu digunakan kalo ada limited seats. kalo byk budgetnya, apa salah jemput semua. yg penting..org dtg merai.

Cik Puan Mimi said...

nana; betul2 nana. ini mungkin orang yg bajet die terhad untuk sape datang la kot.

si kecil; hehehe. lagi ramai lagi bagus orang meraikan kte. ble lagi nk berkumpul kan? klau bukan waktu camni. =)

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com