Monday, September 5, 2011

Hari Raya ku

Assalamualaikum

seminggu dah tak update. hehehe. klau balik kampung tu. nikmah utk kepoh bersama adik beradik. mak. ayah. makcik. pakcik. sepupu sepapat mmg akan mengalahkan internet jalur lebar. hahaha 

kira macam internet ni dah tak penting lagi bila dapat jumpa mak. gossip sikit pasal orang kampung. 
pastu jumpa adik main batu seremban ko pon sebok nk main jugak. (walaupon tak pandai)
kampung mmg sgt seronok!!

tapi apekan daya, bila dah kawen pengorbanan tu kena ada.
raya ke3 dah bergerak balik kajang. 
tak pe nanti tahun depan raya 1st rumah mie lagi kan? (merajuk laki aku baca ni) hahaha

atok, nenek, mak, ayah, makciks, pakciks, sepupus, siblings
complete! my father's side. 
pagi raya lepas smyg raya confirm la kena berkumpul rumah atok
sbb ayah akan berkata "salam cepat!" walaupon anak die dah tua (bukan saya) 

nampak tak saya sipi-sipi cuba untuk mengecilkan badan tapi tak berjaya tu.
hahaha. 

raya tahun ni lain la sikit sbb dah ada suami kan. tu jela yang beza.
yg lain semuanya sama.

tahun ni awal-awal dah sedih sikit la sbb dah tak dapat duit raya.
raya pertama tak dapat dari sape2.
raya kedua pon.
until saya ketiga, 
finally! 
saya dapat duit raya paling byk pernah dapat. ehehe
thanks ayah for the ribuss. hehe ^___^

p/s: ayah saya mmg baik hati. jadi marilah kita berpura-pura miskin depan ayah. ekeke

2 comments:

Miss Sunshine said...

oh... pura2 sebab nak dapat duit raya ye... hehehe

Cik Puan Mimi said...

heheh.kena buat camtu.baru dapat~