Wednesday, September 21, 2011

Open House Azni

Assalamualaikum

harini terpaksa update jugak lah. sbb nk upload gambar open house azni aritu. dah beberapa hari lepas dah. tapi tak pelah. update jugak ler. ramai menanya gambar ni. hikhikhik. ;p. minggu lepas ada 2 open house, one rumah Sya, member office husband. rumah dato' datin uolls. kau ada?? (eh apsal aku menaip macam akhak puaka) tengahari sabtu lepas pulak saya berlepas ke labu negeri sembilan. cewah. mcam jauh. tapi dekat je. near to Nilai je. hehe. act, bebudak ni nk tumpang saya. pastu tak jadi tumpang. dari awal2 jadi tumpang-takjadi-jadi tumpang-takjadi pulak. huhu. pening nk explain pon.

so memandangkan kawan husband sorang2. ktorang naik 1 kete jelah. jimat minyak. dan tol. (walaupon tak share) wakaka. eh ikhlas2. hehehe. so layan gambar jela.

 sheila. my bride's maid. akan ku kenang sampai mati. wuu. *syahdu


lama giler kot tak kumpul ramai2 camni. act, saya suke jumpa member2 ni. bukan senang nk jumpa sbb masing2 dah ada komitmen sendiri. ada keje masing2 kan. sbb tu bukan senang nk arrange reramai ni jumpa. kejap yg tu kerja lah. kejap yg tu balik kampung lah. kejap yg tu tak nak joint sbb malulah. (eh ada jugak ke camtu? hehe)

poster bini-bini tak berapa gangster. hahaha


every year datang rumah azni. mesti bergambar kat sini before balik
nak balik dah. wuu~ thanks azni. makanan sedappp





eh mana satu azni??

si gadis manis bertudung mahal. ewahh. 
dan sebelah tu. bini orang yang pakai baju baru beli kt POPLOOK. lol

No comments: