Thursday, September 22, 2011

Something Borrowed

Assalamualaikum
harini saya dengan baik hati nye mengupdate untuk kepentingan diri sendiri. eh salah. untuk kepentingan B2B diluar sana yang nak sewa aksesori perkahwinan. saya tengok sewa kat sini harga mmg murah. kira murah la klau kita nak sewa dekat butik pengantin tu.

 candle LED. sweet gler!

 tanglung. eh tetiba je. haha

 decoration untuk pelamin or meja makan cantik ni

 bantal hantaran. tak payah DIY. sewa jimat masa. hehe. murah je


dan yang paling saya suke
yg ini!




eh bukan camera lah. baju baju baju! 
cantik! dan murah. 

nak tau harga? jom ke FB SomethingBorrowed byNawal
Contact owner sendiri lah ye. saya tukang promote tak berbayar. hehe.

4 comments:

~ NANA ~ said...

best2 semua yg nawal sewakn ni...hehe

Cik Puan Mimi said...

kan nana?? murah la..pastu cantik2 pulak tu.. mimi tiba2 je rasa alaaa..aku da kawen.. xley sewa. hehehe. tp mmg berbaloi klau nk sewa dengan nawal ni

Something Borrowed byNawal said...

awww...Thank you sbb tolong promote kan kat cni...:)

Cik Puan Mimi said...

heheh~ welcome nawal. :) btw, nice name!