Pages

Sep 22, 2011

Weekend Chef

Assalamualaikum
ok. mungkin arini dah khamis but its okay ke for me nak update cite pasal weekend lepas? hehehe.tak kisah lah kan? sementara ada mood nak mengupdate ni. baik saya update. ok. here we goes. klau weekend mesti saya a little bit rajin untuk memasak. wow. mungkin orang lain mmg hari2 rajin masak. saya weekend je rajin. or ada husband je rajin. hehe. klau husband ada keja ke. ada meeting ke kt luar. saya makan sorang2. opkos la ikan goreng ngn telur je. haha. saya mmg jenis makan tak kisah. makan je apa saje. (tengok lah badan camne kan?)

ok. ada kisah disebalik garlic bread n chicken soup ni. hahaha. tapi tak yah lah cerita. act, garlic bread ni bukan nye buat sendiri pon. beli instant je. kahkahkah. then panaskan dalam oven. siap!

and for lunch i make;
 terong goreng bercili. first time try. boleh tahan. resipi cari dekat myresipi

ayam bakar madu. tapi madu letak sikit. so tak rase sangat. hahaha

hurm..tu jela. memandangkan menu saya senang je. boleh la orang lain pulak try2 buat. haha. (klau yg malas macam saya boleh la tiru. klau rajin buat la yang susah2 sikit) 

p/s: Tahniah kepada para2 blogger ex-bride to be yang sudah 'berisi'. Alhamdulillah. tahniah. saya? belum lagi. orang kate, take ur time. and appreciate ur time together with ur husband while u still not hv to think about baby. coz once u'll get one. then all the time in ur head is just a baby. (sejuk hati dengar orang cakap camni ^__^) insyaAllah, ada rezeki one day :)

No comments:

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com